Ben jij soms het eerste aanspreekpunt?
Hoe ga je nou om met boze, gefrustreerde of emotionele mensen die ineens voor je neus staan of die je aan de lijn hebt? Hoe zorg je ervoor dat ze rustiger worden en weer voor rede vatbaar zijn? In deze training gaan we aan de slag met jullie praktijksituaties en leer je hoe je de emotie bij de ander kunt laten zakken. Er worden praktische tips gegeven die je meteen in je werk kunt toepassen. Je leert wat je kunt doen en wat handige dingen zijn om te zeggen. De training is voor ongeveer 8 deelnemers zodat er ruimte is voor individuele vragen.
De training is laagdrempelig, gericht op de dagelijkse praktijk van de administratieve medewerkers en conciërges.
Inschrijven
Om je in te schrijven moet je ingelogd zijn.
Cursus door
Pieter de Jager
Duidelijk en vriendelijk communiceren. Dat is de combinatie waar ik in geloof. Niet alleen in mijn werk, maar ook in mijn privéleven. Ik ben na mijn theaterdocent opleiding direct begonnen met het trainen van softskills. Als trainingsacteur en als trainer. Ik vind mijn werk gaaf en krijg regelmatig de feedback dat je dat als deelnemer ook aan mij merkt. www.pieterdejager.nl