Formatief handelen in de klas - Spaarnesant Academie Formatief handelen in de klas - Spaarnesant Academie

Laden Cursussen
  • Dit evenement is voorbij.

Formatief handelen in de klas

« Terug naar aanbod

Wil jij het eigenaarschap en de betrokkenheid van je leerlingen vergroten?

Wanneer jij je opgeeft voor de 3 bijeenkomsten, worden jouw leerlingen actiever en doelgerichter. En heb jij een scala aan werkvormen die jij formatief kunt inzetten.
De opbrengst van deze bijeenkomsten voor de deelnemers zijn:
  • Je hebt meer kennis en inhoud over het verzamelbegrip ‘formatief handelen’. Wat wordt er precies mee bedoeld en wat is het ook níet?
  • Je krijgt praktische handvatten om elementen van formatief handelen in de praktijk uit te voeren.
  • Je leert van en met elkaar, gefocust op jouw eigen leerproces.
  • Worden jouw leerlingen actiever en doelgerichter.
  • Heb je een scala aan werkvormen die je kunt inzetten waarbij het LEREN centraal staat.
  • Doen de leerlingen meer kennis en vaardigheden op dan ze nu doen.
  • Werk jij met succescriteria, geef je effectieve feedback en maak je het leren zichtbaar.
Tussen de bijeenkomsten door krijg jij feedback op je eigen praktijk door Marleen Lapidaire. Ze helpt je dus echt hier stap voor stap beter in te worden! Dus, wil jij het eigenaarschap en de betrokkenheid van je leerlingen vergroten? En wil jij enthousiast aan de slag met het verbeteren van jouw didactisch handelen? Meld je dan snel aan! Kennis met Marleen maken, KLIK HIER.

Voor wie

Leerkrachten, Pabo studenten bij Spaarnesant, IB-ers, geïnteresseerde directieleden
  • 26 maart | 23 april | 28 mei
  • Van 13:00 uur
  • Tot 17:00 uur
  • Spaarnesant
  • Marleen Lapidaire
  • Training
  • 0 plekken
  • Categorie 2

Inschrijven

Om je in te schrijven moet je ingelogd zijn.

Heb je nog geen account aangemaakt? Registreer je op deze pagina!

Cursus door

Marleen Lapidaire

In 2017 stond ik voor de klas en werd ik ‘ontdekt’ door een trainer van IPC Nederland. Wat nou, als leerkrachten formatief handelen als een 2e natuur zouden zien? Dat leerkrachten zichzelf in hun kracht zetten door hun eigen didactische handelen een boost te geven. Ik had in al die jaren zoveel kennis opgedaan: Assessments afnemen, een doelgerichte aanpak, werken met succescriteria, effectieve feedback geven en het leren zichtbaar maken.  Zie ook marleenlapidaire.nl

Wil je niets missen? Bekijk dan ons gehele aanbod.

Volledige aanbod